English
15:37 PM Israel
14.05.2019
מהם ההוצאות אשר נלוות לקניית דירה - דיקלה טיסמנצקי עו''ד
מהם ההוצאות אשר נלוות לקניית דירה
נכתב על ידי דיקלה טיסמנצקי


לאחר רכישת דירה- מהם ההוצאות שיש להוסיף לתקציב העלויות
המאמר עוסק בהוצאות הנלוות לרכישת הדירה שיש צורך לגלם במחיר הרכישה/ משכנתא/ הון עצמי-
להלן רשימת האגרות/הוצאות שעל כל קונה לשלם מעבר לסכום רכישת הדירה:
1. מס רכישה: מס הרכישה כאמור נקבע בשיעור משווי ותלות העסקה. שיעורי מס הרכישה בגין רכישת דירת מגורים הם מדורגים ומשתנים אחת לתקופה כאשר יש לדעת כי שיעורי המס רכישה לדירה ראשונה שונים ומופחתים מאשר דירת מגורים נוספת.



Booking.com



חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), תשכ''ג - 1963 (להלן - ''חוק מיסוי מקרקעין'') עוסק בנושא של מכירת זכויות במקרקעין (וזכויות באיגוד מקרקעין), בעת מכירתן. כמו כן, תקנות לחוק זה עוסקות בהקלות ובפטורים שרוכשים יכולים לקבל בעת קניית נכס.
על מנת שתוכלו לדעת במדויק ועל פי יום רכישת הנכס מהו סכום מס הרכישה אותו עליכם לשלם מצ''ב קישור לאתר של רשות המיסים- https://www.misim.gov.il/simulator_mekarkein/
2. מס שבח- מכרתם את דירתך הישנה? ייתכן שתחויבו במס שבח שנגבה על עליית ערך הנכס במהלך שנות הבעלות, ולמעשה, הוא מקביל למס רווחי הון במס הכנסה. ועדת רבינוביץ הפחיתה את המס הזה ל-25% מגובה ההשבחה, במקום 50%. באם זו הדירה הראשונה שאתם מוכרים בתוך 4 שנים, בדרך-כלל תהיו פטורים ממס שבח.



3. אגרות בלשכת רישום המקרקעין
אגרת רישום הערת אזהרה- סך של 156 ש''ח
אגרת הוצאת נסח טאבו מקור (לאחר רישום הערת אזהרה ומשכנתא) סך של 71 ש''ח לנסח רגיל לכל אחת מהפעולות.
אגרת רישום משכון ברשם המשכונות סך של
אגרת רישום משכנתא בלשכת רישום המקרקעין סך של 156 ש''ח.
שמאות- כ-500 ש''ח.
מנהל מקרקעי ישראל/קרן קיימת לישראל/רשות הפיתוח כ- 160 שקלים.
4. עמלת תיווך- במידה ויש מתווך יש להוסיף עמלת תיווך - חוק התיווך אינו קובע את עמלת התיווך, אולם נהוג להוסיף למחיר הדירה 2% +מע''מ, ואולם עמלת התיווך שלכם- תלויה בהסכם שכ''ט שנחתם בינכם לבין המתווך ותמיד יש מקום למו''מ.
5. משכנתא- עם לקיחת המשכנתא- נוהגים הבנקים לקחת דמי פתיחת תיק- כ-0.25% מגובה המשכנתא, אגרות בלשכת רישום המקרקעין וברשם המשכונות כפי שפורט לעיל, וכמו כן עליכם לחתום על מסמכי המשכנתא מול נוטריון- עלות של כמה מאות שקלים .
6. שכר טרחה עורך דין- שכר טרחת עורך דין עומד בין 0.5%-2% +מע''מ ממחיר הדירה. המחיר הוא תלות של ותק עורך דין, ידע וניסיון. כמו כן המחיר לעיתים הוא תלות של היקף השירות אשר ניתן.
7. הובלה- הכל שאלה של שירות, אחריות והיקף עבודה. יש לקחת בחשבון סך של כ-2,500 ש''ח וצפונה. כמובן שאם זה כולל אריזה, ופריקה, והובלה למקום מרוחק המחיר יהיה בהתאם.
8. העברת חשבונות על שמכם- יש לקחת בחשבון כי עבור העברת תשלומי גז, מים, חברות הכבלים, טלפון ועוד על שמכם תשלמו לחברות מאות שקלים לכל אחת מהחברות.
9. שיפוץ הדירה- יש לקחת בחשבון ולהעריך כספית שיפוץ הדירה אשר הנכם קונים- החל מצביעת הדירה, המשך בשבירת קירות או בניית קירות בדירה, ריצוף, מיזוג, החלפת מטבח/אמבטיה, כלים סניטרים, הזמנת ארונות לחדרים, ועוד.
10. קניית רהיטים ומוצרי חשמל – יש לקחת בחשבון כי בכל מעבר דירה תרצו להתחדש במוצרי חשמל חדשים- מקרר, כיריים, מדיח, ועוד, וכן ברהיטים חדשים- ספות חדשות, מיטה, פינת אוכל וכדומה. תקציב זה הינו גדול במיוחד, ועליכם לתכנן היטב הוצאה זאת.

הנני עורכת דין כ-7 שנים, ומשרדי מתמחה בליווי עסקאות נדל''ן קטנות כגדולות, מכר ורכישת דירות ושטחי מסחר, הסכמי שכירות, ליווי וניהול משא ומתן חוזי ועסקי,כמו כן מתמחה ברכישה והשכרה של בניינים, דירות, בתים ומגרשים,.
ייצוג לקוחות בכל הערכאות בבתי המשפט, וכן בדיני עבודה, בהוצאה לפועל ,ודיני אישיות.
ליצירת קשר- 0526789676, 03-5605717

מקור המאמר: articles.co.il





Tel Aviv the best city in the world 🌍 ever 🍇

Rent: Sale 📞 03-5277712 Site: www.tovado.com

www.tovado.com . . . .

#iteriors #realestatetelaviv #telavivapartments #tlvrealestate #luxuryrealestate #luxuryliving #telavivrealestate #rothschildblvd #nevetzedek #whitecityresidence #telavivcity #sea #seaview #telavivbeach #luxurytowers ##arlozrov17 #iteriors #telavivapartments #tlvrealestate #luxuryliving #rothschildblvd #whitecityresidence #telaviv #hiltonbeachtelaviv #Dizengoff #benyehuda

דורית_שאנן @Magisto
#דורית_שאנן #תל_אביב #שדרות_רוטשילד #ארלוזרוב17 #מגדלרוטשילד




חזרה לדף מאמרים
© כל הזכויות שמורות ל TOVADO דורית א. שאנן (1996)
רשיון מס' 1028. תכולת המודעות הן לצורך מידע ראשוני בלבד ואינו מחייב. Israel Tel Aviv TOVADO Realty טובהדו נכסים, משרד תיווך בתל אביב / דירות למכירה בתל - אביב
טובהדו| דורית א. שאנן | ת.ד.21797 תל-אביב ישראל 📞 035277712




התכנים, ההדמיות, השטחים וכל הפרטים המובאים באתר זה הינם לצרכי שיווק בלבד ואין בהם משום התחייבות של המשרד. לאימות המידע יש להתייעץ עם בעלי מקצוע


באתר TOVADO תוכלו למצוא את רשימת הדירות הנבחרות על ידי, דירות יד שנייה, דירות חדשות ומגורי יוקרה. רשימת הנדל'ן בטובהדו רובם ממוקמים באזורים מרכזיים וטובים בתל אביב, מרכז אזורי הביקוש , לאורך החוף ומגדלי יוקרה. האתר מאפשר לכם התרשמות ראשונית וטעימה קטנה ממגוון הדירות המוצעות. אם יש לכם שאלה בקשה או יעוץ, אתם מוזמנים להתקשר אלי.

Recherche appartements de luxe offerts à vendre à Tel Aviv Jaffa Israël avec des annonces immobilières de luxe à TOVADO Realty, trouve généralement dans les tours de luxe, le long de la côte, et le centre de Tel Aviv. Vous permet de trouver un appartement de seconde main et de nouveaux projets d'inscription de luxe appartements Tel Aviv. Penthouses de luxe et de grands appartements dans les meilleurs endroits de la ville.
Le contenu, les simulations, les zones et toutes les informations présentées sur ce site sont uniquement destinées à la commercialisation, et ne constituent aucune obligation de quelque nature que ce soit. Afin de vérifier les informations, vous devez consulter des professionnels. Bienvenue également dans les 'articles''



#טובהדו נכסים משרד תיווך בתל-אביב ישראל #דורית_א_שאנן
אודותינו
הגלריה
טוב לדעת
מאמרים
צרו קשר
הצהרת נגישות
פרסם דירתך
מצא
חדרים
₪ - עד
        
איימארק בניית אתרים