14:42 PM Israel
About us
Gallery
Good to know
Articles (Hebrew)
Contact us
Add your apartment
Find
Rooms
Max. ₪
    
07.09.2017
כבר חוזרים: כל מה שצריך לדעת על רילוקיישן - בר קילנר, גלובס30.08.2017
רילוקיישן מוצלח תלוי בהיערכות נכונה מצד העובד ומשפחתו ומצד החברה המעסיקה ▪ איך עושים את המעבר נכון ועל מה כדאי לשים דגש?

בר קילנר, גלובס 30/08/2017

הכתבה בשיתוף אל על

מעבר ממדינת תושבות למדינה אחרת והתמקמות בה נקרא רילוקיישן (Relocation). התהליך יכול להתבצע לתקופות קצובות בזמן, לצרכי עבודה או לטובת לימודים. ההבדל העיקרי בין רילוקיישן להגירה הוא שברילוקיישן המטרה היא להעביר אדם בעל מומחיות או ידע למדינה שבה הם חסרים, לצרכי לימוד או הכשרה, בעוד שבהגירה מדובר בחיפוש אחר הזדמנויות חדשות או במצבים בלתי צפויים (כמו מלחמה, אסון טבע וכדומה).




פריחת תעשיית ההייטק הפכה את תופעת הרילוקיישן לנפוצה יותר מאשר בעבר. בחלק מהיעדים מובטחים תנאים מעולים, משכורות גבוהות ואפשרות לקידום בקריירה, אך מנגד קיימות גם סכנות. כך למשל למשכורות נלווה יוקר מחיה גבוה וההכנסה לא תמיד צומחת, המשפחה לא בהכרח מתאקלמת ביעד ופעמים רבות ישנם פערי תרבות משמעותיים.

מסקר שנערך על ידי חברת תיווך גרמנית שמתמחה בזרים משכילים עולה, כי הדבר החשוב ביותר בבחירת יעד לרילוקיישן הוא איכות החינוך ולאחר מכן יוקר המחיה, ביטחון ומזג אוויר. עוד עולה מהסקר כי הערים הזולות ביותר לרילוקיישן, בניכוי שקלול עלויות מעבר שלרוב מכוסות על ידי המעביד, הן מקסיקו סיטי, בודפשט וריגה.

סקר שערכה חברה ישראלית העוסקת ברילוקיישן, שופך אור על הנושא ומגלה ממה מורכב מעבר מוצלח. מתוך בחינת 1,500 משתתפים עולה שכ-75% מהרילוקיישנים מסתיימים כמתוכנן ולשביעות רצונם של כל הצדדים המעורבים, זאת לעומת 62% שנתיים קודם לכן. עוד עולה מהסקר כי 56% מהמקרים של רילוקיישן כושל הסתיימו כעבור 17 חודשים בחו'ל, וכ-65% מהמשימות שכשלו בוצעו בחברות ממוסדות וגדולות, לעומת השאר שבוצעו במסגרת חברות סטארט-אפ.

במה תלוי רילוקיישן מוצלח?

רילוקיישן מוצלח חשוב לא רק לעובד ולמשפחתו אלא גם לחברה שמעסיקה אותו. כך לדוגמא, הנזק הממוצע בעקבות משימת רילוקיישן שכשלה מוערך ב-50 אלף דולר, בעוד שהנזק הכלכלי לעובד הוא בסביבות 30 אלף דולר בעקבות אובדן הכנסה, עלויות חזרה מוקדמת והשתלבות מחדש בישראל.

מעניין לא פחות לבדוק במה תלוי רילוקיישן שעולה בקנה אחד עם ציפיות המעסיק והעובד. לפי הנתונים, הסיבה העיקרית לחזרה מוקדמת היא קשיי השתלבות של המשפחה. רק לאחר מכן מציינים 21% מהעובדים טיפול לא מוצלח ברילוקיישן מצד החברה, 18% סיפרו על בעיות רפואיות, 13% ציינו פער תרבותי ופער בציפיות ועוד 8% הצביעו על מצב פוליטי ובטחוני. לשם השוואה, רק 8% מהעובדים חזרו לארץ לאחר רילוקיישן בגלל אי-קבלת היתר עבודה לבני הזוג.


הכתבה לקוחה מגלובס -
בר קילנר, גלובס30.08.2017



חזרה לדף מאמרים
©COPYRIGHT All rights reserved to (1996) ISRAEL TEL AVIV TOVADO REALTY טובהדו נכסים
📞 972.3.5277712







THIS IS A BEAUTIFUL DAY TO GO AFTER YOUR DREAMS :)

TOVADO REALTY P.O.B 21797, GORDON ST.TEL-AVIV ISRAEL:
📞97235277712



THE CONTENTS, SIMULATIONS, AREAS, AND ALL INFORMATION PRESENTED ON THIS SITE ARE FOR MARKETING PURPOSES ONLY AND DO NOT CONSTITUTE ANY OBLIGATION WHATSOEVER. IN ORDER TO VERIFY THE INFORMATION, YOU MUST CONSULT WITH PROFESSIONALS


Search luxury apartments offered for sale in Tel Aviv Jaffa Israel with luxury real estate listings at TOVADO Realty, usually finds in luxury towers, along the coast, and the center of Tel Aviv. Allow you find a second-hand apartment and new Tel Aviv luxury apartments listing projects. Luxury penthouses and large apartments in best places in the city.




LE CONTENU, LES SIMULATIONS, LES ZONES ET TOUTES LES INFORMATIONS PRÉSENTÉES SUR CE SITE SONT UNIQUEMENT DESTINÉES À LA COMMERCIALISATION, ET NE CONSTITUENT AUCUNE OBLIGATION DE QUELQUE NATURE QUE CE SOIT. AFIN DE VÉRIFIER LES INFORMATIONS, VOUS DEVEZ CONSULTER DES PROFESSIONNELS. BIENVENUE ÉGALEMENT DANS LES 'ARTICLES''



עברית
imark web building